Η Εφημερίδα των Συντακτών φιλοξενεί τα «Θρανία της Αλληλεγγύης» το δεύτερο τεύχος του ένθετου του Δικτύου Αλληλέγγυων Σχολείων, μιας πρωτοβουλίας δικτύωσης αυτοοργανωμένων δομών που ασχολούνται με την εκπαίδευση στη βάση της αλληλεγγύης και σε σύνδεση με τις τοπικές κοινότητες.
Το περιεχόμενο περιλαμβάνει θέματα που βρίσκονται στο πυρήνα της δράσης τους και αφορούν ευρύτερα, το δημόσιο σχολείο, την εκπαίδευση, την ένταξη και τα δικαιώματα μεταναστών και προσφύγων.
Διαβάστε:
- «Το Αλληλέγγυο Σχολείο Ταύρου ως ενταξιακός, συμπεριληπτικός χώρος και για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» – Της Βαγγελιώς Μπλατσούκα
- «Η εκπαιδευτική δυναμική της ανοιχτής κοινότητας» – Του Κυριάκου Κωλέση
- «Από τα υποκριτικά λόγια στη στοχοποίηση και την αδικία των νέων» – Της Ευαγγελίας Μανιτσούδη
- «Περιβαλλοντικές δράσεις από δημοτικά σχολεία στο Κερατσίνι» – Των Εύης Μικέλη και Μαρινίκης Κολιαράκη
- «Πολιτογράφηση: άλλος ένας εμπαιγμός» – Του Κώστα Κοκόση
- «Ψηφιακές ιστορίες: Η τηλεκπαίδευση στο Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Η οπτική των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας» – Των Δημήτρη Βασιλούδη, Ελενας Στολάκη, Αρτέμιδος Στυλιανού
- «Η «εκπαίδευση των γλωσσικών μειονοτήτων στη Νορβηγία» – Των Konstantin Alther και Marie Samuelsen
- «Χειμώνας 2017-2018» – Της Ιωάννας Τσολακοπούλου
- «Γιατί «Ειδική κατηγορία στις Πανελλαδικές» για τους μαθητές μας που ζητούν άσυλο;» – Της Ολγας Καλομενίδου